Wednesday, December 06, 2006

enjoy your weekend :)

Few days ago I came back home at around 7 pm and there was just our maid ...
maid : "someone sent you flowers, but dont tell anyone!
mama and baba told me not to tell you so that you get surprised to see it"
Ra-1 : "oh thanks for making it a surprise :p so where is it???"
maid : "listen dont tell mama that i told you"
Ra-1 : "okay okay i wont tell, now where are the flowers?"
maid (looking around the house) : "I dont know! it was just here"
Ra-1: "who sent it?"
maid : "I dont know! maybe someone wants to marryyy you ;)"
Ra-1 : "hahhaa! someone wants to marry me why would he send me flowers? to make me fall in love?" LOOL
then i went upstairs, entered my room and there it was! 60 white roses! sixty (yup I counted them) :D

wow it looks gorgeous and the card says SORRY! it was TrueFaith :')
thanks girl, u made me feel very evil for making u do this! :p
i love u :*
I forgive LittleBig too, since she went out with me many times this week and it was FUN :*

i know 7adee ma9la7cheya :p well they know that heh :)

Tuesday, November 28, 2006

I needed you to be there ...

I felt so happy last weekend when two photos taken by me were shown in an exhibition in Soog Sharg.
It was my first time for me to participate in a photography exhibition and to feel how much I have improved my skill.
It was so disappointing though that my two best friends didn’t show up at all!
Yup TrueFaith and LittleBig, that’s them.
You two know how much I was excited and it was so important for me that you be there and see the photos, it wouldn’t have taken you more than five minutes!!!
No excuse will be accepted and I am not asking for an apology.
I just didn’t expect that, I needed your support and to feel that you care for what is important to me!
I am not saying this so that I see you in coming exhibitions, no!
I won’t even tell you about them coz the first one will always be the most important one which I will never forget.
Thank you so much for those who came "some of them I didn’t really expect :)" you made me feel so special.

Saturday, November 25, 2006

@ work !


@ work !
Originally uploaded by Daddy's Girl.

Friday, November 17, 2006

This post is dedicated to Laialy ;)


Wednesday, November 08, 2006

Fast Ride


Fast Ride
Originally uploaded by Daddy's Girl.

Friday, November 03, 2006

From now on ...
No one hurts me and gets away with it

Thursday, October 26, 2006

"من صام رمضان وأتبعه ستاً من شوال كان كصيام الدهر"

Sunday, October 22, 2006

Eidkom Embarak ...

تقبل الله طاعتكم
وعيدكم مبارك
وكل عام والجميع بخير
-------
at last I will have time for those :)





-------

enjoy the Eid :D

Sunday, October 15, 2006

:)

and
nice to have you back you two !
---------
my new baby :D
تنزل السوق بعد أسبوعين
بس حصلتها واسطة ;p
----------
Utmost thanks for the tag and here are my answers
---------
إذا مستانسة : أقول حق كل الناس
اذا نفسيتي تعبانه : أمر على رفيجاتي
ونورة
ونروح أ ي مكان حتى لو بس نتمشى لأنهم بيخلوني أضحك حتى لو شايلة هموم الدنيا كلها
وإذا ما حصلتهم أو ما قدرت أروح لهم أطلب من هارديز (مادري اشمعنه) واقعد بروحي
آكل واطالع فلم
اذا قامته شيء بقلبي وساكته : تتعب نفسيتي ومرات أمرض وإذا بقول أقول حق أحد قريب من قلبي وأثق فيه
اذا صمت : أستانس ويومي يكون عادي نفس باجي الأيام ونفس البرنامج حتى نادي رياضة أروح
اذا اندقرت : أبجي
اذا حسيت بضغط : أتخذ قرارات مهمة بتسرع ومن غير تفكير جدي
اذا بحس بحرية : أروح العبدلي أو أركب خيل أو أسافر
اذا احد بط جبدي : أقول له ترا تبط الجبد
اذا عصبت : ماحب العصبية وأشوف إن ماكو شي يستاهل إخلي الواحد يعصب
ويقولون إني ما أعرف أعصب ... برود اعصاب شسوي
الوالد الله يحفظه كله يقول
(العصبية درجة من درجات الجنون) lol
اذا بنحاش من أمر : أظل طول اليوم بره البيت وبروحي غالبا ما أروح مكان معين بس أسوق
just driving :/
:p اذا مفلسه : الله يعافي أبوي ما يقدر علي
إذا أمي دقت تلفون: ماتكلم بس أسمعها لأنها بتقول إلي عندها ومع السلامة وتصكه
hehhe
اذا ابوي اتصل : أطير من الوناسة وتشوفون ابتسامتي اشكبرها طول اليوم
:D
اذا بجذب : أخلي الجذبة مو جذبة ... شلون؟ أعطيكم دورة اعلمكم:p
اذا توهقت : أتصل على أخوي
حتى إذا كان بره الكويت
اذا استحيت : يصيرون خدودي حمر ورقبتي تدش داخل
LoL
اذا انظلمت : أصعب شعور! يعورني قلبي وايد ... أصك علي داري وانخش بالفراش وأبجي
ليلة العيد : أزهب هدومي والجنطة والجوتي نفس اليهال
اذا حسيت احد متضايق مني : أحاول أفهم ليش متضايق وأعتذر إذا كنت غلطانة
اذا تضايقت من مكان : أطلع منه
اذا ضايقتني امي : اقولها ماحبج
:/
اذا ضايقني ابوي : ماصارت من قبل
اذا صادفتني بليغة شف : أضحك بويهها
وبس :)
---------

Wednesday, October 11, 2006

------------------
'' Life is a Journey ''

أجرنا وأجركم إن شالله ومشكورين على تعليقاتكم بالموضوع السابق
ما مداني أرد على كل واحد بالموضوع نفسه
وشكرا لكل من سأل ومن لم يسأل! وأدعو الله تعالى أن يحفظ الجميع من كل شر
------------
''CN tower''
لقطة صورتها من السفينة اتبين تورنتو :)
click on it for a better view.
----------------
" at least i have done something ''
كان تحدي مع أخوي يقولي انتي ماتعرفين تطبخين شي
سويت هالكيك وترى عجب الكل :p
الله يخليكم لا تسئلون عن الوصفة !
(._.)


-----------------

'' my nephew ''
اشوية من شطانته
أخلي الصور تتكلم

:)










-----------------

Thursday, October 05, 2006

إنا لله وإنا إليه راجعون

ليلة خميس قضيتها عند إحدى قريباتي
لم ننم ليلتها حتى الساعة الخامسة فجرا من يوم الجمعة
استيقظت الساعة 12 ظهرا لأجد مكالمة لم يرد عليها من
eb9ara7a
فأتصل عليه في جدّة
ألو
ألو حبيبتي عظم الله أجرج
شنو؟
شنو ما تدرين؟
شنو عظم الله أجرج
ليش انتي مو بالبيت؟
لأ!
شنو؟ منو؟
ممم
واحد من عيال عمج
اهو مو كبير ولا مريض
توفى بحادث اليوم الصبح
( ... ويعطيني مقدمات!)
...
قووول منووو ؟؟؟
فلان
!!!

لا أدري كيف تجهزت للخروج وأخذت أغراضي وقدت السيارة حتى بيت عمي
أبكي وشريط طويييل من الذكريات يدور
غير معقول! لا يمكن !صدمة كبيرة مؤلمة جدا
...
هل تذكرون موضوعي هذا (...) وجروحي والنزيف؟
هو الذي أتى مسرعا للشاليه وأخذني للمستشفى
نعم هو !
...
أرجع للوراء أكثر منذ ولدنا ونحن لا يفصل بيتنا عن بيتهم سوى حائط
فيوم نحن عندهم ويوم هم عندنا
نرجع لمنازلنا بعد تناول وجبة العشاء معا
نذهب لمدارسنا في سيارة واحدة
نأكل معا ونشرب معا ونلعب معا
رحمه الله تعالى
توفي في يوم جمعة وبعد أن صلى الفجر في جماعة
خاتمته حسنة بإذن الله وهذا ما يطمئننا
أمضى أول ليلة له في قبره وحيدا وهي ليلة رمضان
فالحمدلله
عمي -والده- يحضنني ويبكي و يدعو الله أن يحفظنا !!!
أبي تدمع عيناه !!! إخواني وأصحابه والجميع !!!
كل العائلة في صدمة ... قلبي يؤلمني ...
أخي المقارب لعمره والمقرب له جدا كان أشد المتأثرين
لم يكلم أحدا لأيام
كان معه ليلتها وتبادلا السيارات كما يفعلان كثيرا
أخرج كل يوم لأجد سيارته رحمه الله تعالى كما تركها أمام باب بيتنا
أطل من نوافذ سيارته حيث لا أريد فتح بابها ...
أرى حقيبة ظهر ... كتب ... عصير لم يكمل شربه ...
علبة هاتف نقال جديد !
قدر الله وماشاء فعل
أشياء كثيرة وأماكن أكثر ستذكرنا فيه
ذهب فجأة وبسرعة فالموت لا يسبقه إنذار
كان الأقرب لوالديه بار بهما لا يراهما إلا ويقبلهما ثم يحضنهما ويسأل : راضين عني؟
اللهم صبر قلب أبيه وأمه وأخواته وإخوانه وكل من يحبونه
اللهم اغفر له واجعل قبره روضة من رياض الجنة
:'(
والحمدلله على كل حال


Thursday, September 28, 2006


VERY sad Ramadan :'(

Thursday, September 21, 2006

Toronto ( 2 )




-------
---
-
مبروك للائتلافية كلية البنات بالتزكية حيث لم تنزل قوائم أخرى
وبالتوفيق للجميع في انتخابات الاتحاد يوم السبت
:)

Friday, September 15, 2006

Toronto ...


Me and brother waiting our room keys ...
Yonge steet is the longest street in the world ...
see the red square I put in the pic?

this is where I met Juddy Abbot!

it was the first time we meet :)

and she is a cool person ;)

it seems that I am enjoying meeting bloggers :p



Sunday, September 03, 2006

إنا لله وإنا إليه راجعون

el 3am Bo Bader (Abdullah Al-Ali Al-Mu6awa3) tewafa
الله يغفر له ويرحمه ويسكنه فسيح جناته ويجعل قبره روضة من رياض الجنة
:'(
insan ma ga9ar eb a3mal el khair o khedmat el Islam
--------------
----------
-----
I am in Montereal
8:15 am
-----
---
-
Update ...
I had to tell dad about the death of el3am BoBader Allah yer7ema
before he checks his cell phone and sees the msgs :/
tekadar o thag khelga since he is a special friend
whom he loves and respects ...
well we lost a GREAT person!
I cant say more ...
---
9/9
I am in Kuwait :)
---