Friday, September 14, 2007

in Q8

-----
أول شي
مبارك عليكم الشهر
والله يتقبل منكم صالح الأعمال
وهذا شهر رمضان الفضيل في بدايته
فلا نضيع ولا دقيقة وأي فرصة
ونستغل وقتنا في العبادات والطاعات
ونسأل الله سبحانه وتعالى أن يغفر لنا ويهدينا ويوفقنا
:)
-----
وأيضا ما داومت يوم الخميس
يعني لي الحين ما جربت دوام الخميس :p
سفرة دبي كانت حلوة الحمدلله
حضرت جايتكس كل يوم يعني الخمس أيام كنت موجودة
أخوي رافقني في سفرة دبي
كان يوصلني كل يوم الصبح
وياخذني الساعة خمس العصر
كنت أزور الشركات في المعرض
وأحضر المؤتمر العالمي ودورات أوركل
كنت أقعد فترة طويلة هناك فطبيعي إني أتعب
اكتشفت إني أستحي آكل لما أكون بروحي
:/
كان في مطاعم وكافيهات فكنت لما أضطر آكل بالغصب ألقى مكان أقعد فيه من الزحمة
وعادي يقعدون معاي ناس ماعرفهم بنفس الطاولة
مرات كنت أقعد آكل
ومرات أصير مجاعة لما إيي أخوي ياخذني
LOL
وعلى طول نروح مطعم بمجمع وأصير بلاعة كل شي أطلبه
-----
I saw my teacher who tought me programming 3 years ago
and he knew me :) I saw an indian guy who told me "I know u!"
then I said "I know u!" and we started remembering LOL
then we remembered he came to the company I work in long
time ago and helped us in a project,
men kether elee maraw 3alay ma gomt at-thakarhom :/
I think I saw kilama6goog and kuwaitism! I know them from TV
Since I am the only one in the company who went to GITEX sometimes I felt bored and have no one to talk to, so when my bro picks me up we talk, talk & talk even when we go to bed I dont let him sleep :p just gergering
-----
More photos taken by me ...
(click on the picture for a larger view)
Chinese people who came all the way to attend GITEX



-----

and more to come :)

14 comments:

wafa'a said...

gergring ha :P?
my english isn't good , ishlon an6egha? hehe..

أنا بعد أستحي آكل إذا كنت بمكان بروحي;p
عشان جذي مااحب أكون بروحي بأي مكان.. حفاظاً على حقي في الحياة!

ننطر the more gergring
_______

علينا و عليج .. و الله يجعلنا ممن يعتق من النيران.

ray said...

انا ما عندي مشكلة بالأكل بروحي

أصلا متعة لمى أقعد بكافيه ولا مطعم بروحي

و ان شاء الله أدليج الكافيه على يوم... مو طبيعي و راقي و محد يدري عنه ;)

Yara said...

7amdelah 3al salama o mbarak 3alaich elshahar :)

Mohammad Al-Yousifi said...

u saw me! lucky u:P

i didnt know Q was there!

7amdella 3al slama o happy ramadan

Kuw_Son said...

ما يبين عليج انج تحبين القرقة
:P

مبارك عليج الشهر و عساج من عواده

و الحمدلله على السلامة :)

الزين said...

مبارك عليج الشهر

وتقبل الله طاعتج

الاء سعود المجيبل said...

مبارك عليج الشهر....:)

حتى انا نفسج كنت مسافره وما جربت يوم الخميس ليلحين....بس راح يصير عادي عندي لاني اصلا اداوم يوم الخميس من زمان...:)

Nooni said...

halla wallah halaa2...
halla bil 6ash welrash :)
nawerat il kuwait.. bas nag9at'ha lamba :P


i'm still fasting so mako fuzaaat :)
J/k

i'm glad you had fun. i can't wait to hear all about it and see Z pictures.

::heba:: said...

ولكم باك
وعساج من عواده يارب
وانتي بعد مبارك عليج الشهر : )

Anonymous said...

Boga Boga Boga ..

Honga boga .. Joga joga .. bo bo bo

Godododododo ? Godo ? GODOOO ?

Jaaaaaa !! Jaaaa !!

Ramadan Barabatoooooo

MASS said...

how do you say Ramadan Mubarak in Mandarin??

Yara said...

admant 3ala the OC .. mani m7a9la season 2 :(

AnGeL said...

hi, missed your blog a lot :)
مبارك عليكم الشهر انشالله
i'm sure you had lots of fun there, i wanted to go and check it out but i couldn't :(

nice pics and keep on the good work in this amazing blog ;)

Anwar Al-Ballam said...

علينا وعليج وحمدلله على السلامه :P
مافي صور بعد ؟